• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.com adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Mount Blade Warband Evlat Mod

  • Konuyu başlatan Hullabaloo
  • Başlangıç tarihi

Hullabaloo

Tanım

Bu mod ile görev sayısının arttırılması amaçlandı.
Ana hikâyeye bağlı bir görev dizisi var.
Oyun 1277 yılında başlıyor.
Oyun boyunca size iki evladınız yoldaşlık ediyor.
Eski 16 yoldaş ise farklı rollerdeler ve size görev veriyorlar.
12 yeni savaş grubu var ve onlara katılabiliyorsunuz.

Özellikler

» 50 yeni görev
» Haydut, kelleci reisi ve kervan başı olma
» Madenci, balıkçı, oduncu ve tezgahtar olarak çalışma
» Rüyada fantastik görevler yapabilme
» Kayık ve uçan halı sürme, kuzgunla haberleşme
» Eşyaları tamir ettirme, atları ehlileştirme ve iyileştirme

RESİMLER
http://www.moddb.com/mods/evlat/images

Videolar
https://www.youtube.com/watch?v=XGWBrUMpO7c&list=PL5wRJlS-WDSevH4mlC7B9lHJSqDtQyoqU

Hikaye
Kalradya 1277...
Kalradya'da uzun yıllar boyunca krallar hiç değişmemişti. Çünkü taht talipleri bir türlü halk isyanı çıkartacak kadar destekçi bulamıyorlardı. En sonunda tahta geçmek için başka bir yol denemeleri gerektiğine inandılar. Kalradya ve çevresindeki güçlü haydut grupları ile anlaşma yaptılar. Hiç beklemedikleri bir anda saldırıya uğrayan krallar bir bir devriliyordu. Taht talipleri sonunda tahtlarına kavuşmuşlardı ama onları bekleyen başka bir tehlike vardı. Anlaşma yaptıkları gruplar kanunsuz adamlardı ve sudan sebeplerden hatta hiçbir sebep aramaksızın anlaşmayı bozmaları beklenmedik bir durum değildi. Fakat taht talipleri ya hırsları yüzünden bunu öngöremedi ya da tahta geçtikten sonra onlardan kolayca kurutulabileceklerini düşündüler. Beklenen oldu ve Kalradya’daki haydutların sayısı ikiye katlandı. Kalradya’nın çiçeği burnunda yeni yöneticilerinin işleri eskiye göre daha zordu. Çünkü artık hem Kalradya’ya musallat ettikleri haydutlarla hem de intikam ateşiyle yanıp tutuşan sürgündeki eski krallarla uğraşmak zorundaydılar.

Kara Şövalyeler ve Sadık Şövalyeler
Isolla, Harlaus’u devirmek için eski şövalyelerden Uksallı Hegen’le anlaştı. Hegen, şöhret ve zenginlik içinde yaşadığı eski günlerini geride bırakmasına rağmen halen daha güçlü ve diğer şövalyeler tarafından tanınan ve saygı duyulan biriydi. Isolla ona her türlü para ve silah desteğini sağlama sözü verdi. Hegen de bunun karşılığında Svadya ordusundan firar eden süvari ve şövalyeleri kendi emrinde toplayıp bir ordu kurdu ve Harlaus’un ordusunu bozguna uğrattı. Böylece yüreklere korku salan ölümcül Kara Şövalyeler Kalradya’ya tekrar geri dönmüş oldu. Hegen eski günlerinden bile daha güçlü bir orduya sahipti ve artık Isolla dahil kimseden emir almak istemiyordu.

Harlaus, Kara Şövalyeler ile yaptığı son savaşta başına ağır bir balta darbesi almış ve yere yığılmıştı. Harlaus, savaş devam ederken bir grup muhafızı tarafından Klunmar Kalesi’ne götürüldü. Klunmar Kalesi Harlaus’un ailesine ait olan ve sadece mezarlık olan kullanılan eski bir kale olarak biliniyordu. Harlaus için ise orası sadece bir mezarlık değil, acil durumlarda kullanılmak üzere cephane ve altın depolanan bir kaleydi. Kalenin korunmasından Harlaus ailesinin sadık hizmetkârı Sir Gunivar sorumluydu. Gunivar, Harlaus’u başına saplanmış bir balta ile görünce kedere boğuldu. Fakat Harlaus hayatta kalmayı başardı. Hayatını kurtaran miğferini ise yatağının başucuna koydu. Her gece o miğfere bakarak intikam yemini ediyordu. Bu yemine Sir Gunivar ve Sadık Şövalyeler de ortak olmuştu tabii.

Ayı Avcıları ve Beyaz Nişancılar
Valdym, Yaroglek’i devirmek için en az kendisi kadar Yaroglek’ten nefret eden Alayen’i kullandı. Alayen’in hayattaki tek amacı bir soylu gibi toprak sahibi olmaktı. Valdym ona kendisinin kral olması halinde ona toprak vereceğini ve hatta onu mareşal ilan edeceğini söyledi. Bu sözler yıllardır avare bir şekilde dolaşmaktan bıkan Alayen’in çok hoşuna gitti. Valdym’in asker toplaması için verdiği parayı alarak karlı dağların ardındaki memleketi Çarniy’e gitti. Alayen gördüğü her savaşçıya yüklü miktarda para teklif etmesine rağmen kimse para için uzun ve zorlu bir yolculuğa çıkmayı göze alamıyordu. Çarniyliler genel olarak rahatlarına düşkün bir halktı fakat Ayıboğan nam Borislav biraz farklıydı. Alayen’in teklifini duyunca Borislav’ın bir anda gözleri parladı. Çünkü teklifi kabul ederlerse hayatları boyunca Çarniy ormanlarında gördüğü her canlıyı avlayan bu Ayı Avcıları artık Kalradya’da insan avlayacaktı. Ayı Avcıları ve Alayen görevlerini yapıp Yaroglek’i devirdiler fakat Valdym Alayen’e olan sözünü tutmadı. Kullanıldığını anlayan ve sinirden köpüren Alayen’in toprak sahibi olma hayalleri başka bir bahara kalmış oldu.

Yaroglek Jamiçe köyüne yerleşmişti. Sahilde saz çalıp şarkı söylüyor, etrafa gülücükler saçıyordu. Gerçekte ise içi kan ağlıyordu. Çünkü karlı dağların ardından gelen büyük bir grubun Kalradya topraklarına girdiği ve Reyvadin’e doğru ilerlediği haberini almıştı. Harlaus’un başına gelenlerin kendi başına da geleceğini anlamıştı. Yaroglek’in Jamiçe’ye gelme sebebi sıcak denizlere olan sevgisi değil soğuk diyarlardan gelen bu avcılara olan korkusuydu. Her ne kadar yeni yerinde mutlu gözükse de Yaroglek’in aklı Reyvadin’de kalmıştı. Bu yüzden Aethrod ile anlaşma yaptı. Aethrod, Reyvadin’in varoşlarında doğup büyüyen, genç yaşta yay kullanmayı öğrenen, birçok faili meçhul cinayetin sorumlusu olarak gösterilen bir isimdi. Yaroglek’in teklifini kabul etti ve kendi ordusunu kurdu. Aethrod’un amacı, soğuk diyarlardan Reyvadin’i yağmalamaya gelen Çarniyli haydutlara karşı savaşarak adını temize çıkarmaktı. Bu amacında başarılı olmuş da sayılabilirdi çünkü halk artık Aethrod’un ordusunu “Beyaz Nişancılar” diye anmaya başlamıştı.

Kara Kergit Yağmacıları ve Gri Kergitler
Dustum, kardeşi Sancar’ı devirmek için bir Kara Noyan adayı ile anlaşma yaptı. Kara Kergit Yağmacıları’nın lideri olan kişi kendi ismiyle değil Kara Noyan olarak anılıyordu. Grup içinde kim en güçlüyse o komutan olarak kabul ediliyordu ve kendisine meydan okuyanlara karşı yaptığı düelloları kaybedene kadar da komutan olarak kalıyordu. Dustum’un da gruba çok önceden soktuğu bir adamı vardı. Komutanına meydan okumak için Dustum’tan gelecek haberi beklemekteydi ve sonunda o düello vakti gelmişti. Dustum’un ona okunun ucuna sürmesi için verdiği zehir sayesinde liderini hile yaparak da olsa kolayca alt etmeyi başardı ve yeni Kara Noyan oldu. Daha sonra da verdiği emirler sayesinde Kara Kergit Yağmacıları’nın Sancar’ın devrilmesinde önemli bir rol oynamasına sebep oldu. Fakat daha sonra düello sırasında yaptığı hile ortaya çıkınca diğerleri tarafından hunharca katledildi.

Herkes Dustum’un Sancar’ı öldüreceğini düşünüyordu ama Dustum onu Tulga’da özel olarak hazırlattığı bir zindana hapsetti. Böylece halkın gözünde merhametli bir lider olarak gözükecekti. Aynı zamanda bu zindan, bir zamanlar bozkırlarda rüzgâr gibi esen Sancar Han’ın şimdiki içler acısı halini herkes görsün ve ibret alsın diye şehrin tam orta yerine yapılmıştı. Sancar umutsuzca ölümü bekliyordu çünkü ona göre Kergitler sadece güce saygı duyardı ve şu anda güç kendisinde değil kardeşindeydi. Fakat Barthai Khan böyle düşünmüyordu. Barthai Han uzak bozkırlarda yaşayan köklü ve aynı zamanda mütevazı bir ailenin reisiydi. Bu yüzden Barthai Han’ın ailesi bozkırlarda Gri Kergitler olarak anılıyordu. Sancar’ın durumu onu oldukça rahatsız etmişti. Dustum ve Kara Kergitler yüzünden Kergit Hanlığı’nın bölünüp yok olacağını düşündüğü için bir plan yaptı ve adamlarını toplayıp bir gece vakti Sancar’ı zindandan kaçırdı. Sonraki planı ise Kara Kergit Yağmacıları’nın peşine düşmek oldu.

Jumne Korsanları ve Nordland Savaşçıları
Lethwin, Ragnar’ı devirmek için eski korsanlardan Jumneli Sverre ile anlaştı. Lethwin ona halüsinojen bir mantar türünün yetiştiği adanın yerini tarif etti. Sverre’nin adamları bu mantarlardan yediğinde müthiş bir cesaret kazanacak ve Ragnar’ı devireceklerdi, öyle de oldu. Lethwin gerçek bilgiye ulaşma adına Nord standartlarına göre bile çok uzak mesafeler katetmişti. Bu adayı da yaptığı seyahatler sonucu keşfetmişti. Lethwin çok gezmenin ona kazandırdığı bilgi sayesince kral oldu ama içinde bir tedirginlik vardı. Çünkü gözü dönmüş bir şekilde Kalradya’yı yağmalayan ve kimseden korkusu olmayan Jumne Korsanları’nın Lethwin’den de korkusu yoktu.

Ragnar’ın ordusu Jumne Korsanları tarafından bozguna uğratılmıştı. Ragnar yaralı bir şekilde savaştan kurtulmayı başardı ve Kurin Nehri kenarlarında bir süre gizlendi. Ragnar’ın aklında Nordland’e gidip güçlü bir orduyla tekrar geri dönmek vardı. Nordland’e gitmeyi daha önceden kafasına koyan başka biri daha vardı, Matheld. Ragnar limana gittiğinde Matheld’in henüz yola çıkmadığını gördü ve ona planını anlattı. Matheld yeteri kadar adam toplamadan yola çıkmak istemiyordu. Uzun ve tehlikeli bir deniz yolculuğu için adam bulmak ise neredeyse imkânsızdı. Ragnar, Matheld’i ikna etmeyi başardı ve ikisi beraber yola çıktılar. Nordland’e geldiklerinde Ragnar adam toplamak için şehre ve civar köylere bakmak istiyordu fakat Matheld bunu kabul etmedi. Çünkü ölen kocasının düşmanlarına gözükmek istemiyordu. Bu yüzden kuzeyde kalan karlı dağlara doğru ilerlediler. Epeyce bir yol gitmelerine rağmen kimseyi bulamadılar. Tam umutsuzluğa düştükleri bir sırada uzaklarda bi tepede bembeyaz atlara binen bir grup kadın savaşçı ile göz göze geldiler. Savaşçılar aralarında bi süre konuştuktan sonra atlarını onların üzerine doğru sürmeye başladı. Daha sonra kadınların bir kısmı mızraklarını Ragnar’a doğrulttu diğerleri ise Matheld’i çekip yanlarına aldı. Matheld onlara olan biten her şeyi anlattıktan sonra onlar da Ragnar’ı serbest bıraktılar. Kalradya’da yaşayan Nord halkının çok zor durumda olduğu haberi onları derinden etkilemişti. Bunun üzerine Ragnar ve Matheld ile Kalradya’ya dönmeyi kabul ettiler. Nesiller boyu yurtlarından ayrılmamış Nordland Savaşçıları böylece Kalradya ile tanışmış oldu.

Braganca Ailesi ve Balyonlular
Kastor, Graveth’i devirmek için Rodirigo de Braganca ile anlaştı. Rodrigo, Veluka’nın her türlü suça bulaşmış ailelerinden biri olan Braganca Ailesi’nin reisiydi. Emrindeki adamları kundaklı yay ve çakmaklı tabanca kullanmada oldukça hünerliydiler. Rodrigo, Garveth’e düzenlenecek suikast planı için Kastor’dan yüklü miktarda para ve silah desteği almıştı. Fakat Rodrigo gizli bir şekilde planda ufak bir değişiklik yaptı ve Graveth’i öldürmek yerine onu etkisiz hale getirip Balyonlu köle tacirlerine sattı. Kastor’dan ve Graveth’in satışından gelen paralar Braganca Ailesi’nin gücüne güç katmış ve etkisinin Veluka dışına da yayılmasına sebep olmuştu.

Balyonlu köle tacirleri Graveth için kesenin ağzını açmışlardı. Çünkü onu arenada dövüştürüp onun üzerinden para kazanacaklardı. Beklendiği gibi de oldu ve Graveth sahiplerine yüklü bir miktarda para kazandırdı. Graveth bir süre sonra beş takımın aynı anda savaştığı büyük dövüşe de katıldı. Graveth eğer bu dövüşü kazanırsa köle tacirlerinin onun üzerinden kazanacağı para son ve en büyük miktardaki olmuş olacaktı. Çünkü bu büyük dövüşü kazanan köleler özgür bırakılıyordu. Bu zamana kadar hep sabreden ve yılmadan dövüşmeye devam eden Graveth özgür kalma şansına kavuşmuştu nihayet. Ama onun kafasında daha büyük bir plan vardı ve bu plana Konrad’ı da dahil etti. Graveth, arena muhafızı Konrad’ın Kalradya’ya gidip şöhretli bir savaşçı lider olmak için fırsat kolladığından haberdardı. Plana göre büyük dövüşe katılan bütün köleler bir olup isyan başlatacak ve Konrad’ın da yardımıyla arenadan kaçacaklardı. Plan başarılı oldu ve bütün köleler arasında dilden dile yayıldı. O günden sonra arenadan kaçan tüm köleler Konrad ve Graveth’i bulup onların ordusuna katıldılar. Bu orduyu birçok milletten gelen köleler oluşturmuştu ama hepsinin kaderi Balyon Arena’da birleştiği için Konrad’ın ordusu hep Balyonlular diye anıldı.

Çöl Ahuları ve Sultanın Muhafızları
Arwa, Hakim’i devirmek için Zaira ile anlaştı. Zaira, Sarranid çöllerindeki en azılı hayut liderinin kızıydı. Babası ölünce çeteyi o devralmıştı. Çete içindeki bazı üyeler ise kadın bir liderden emir almaktan rahatsız oldukları için Zaira’yı devirmenin planlarını yapıyorlardı. Zaira bundan haberdardı ve kendini tehlikede hissettiği için gruba kadın savaşçılar da katmaya çalışıyordu ama kimseden olumlu cevap alamıyordu. Bu yüzden Arwa’nın teklifini hiç düşünmeden kabul etti. Arwa’nın yolladığı kadın savaşçılar Zaira’nın çetesini pusuya düşürüp bozguna uğrattı. Zaira büyük bi dertten kurtulmuştu çünkü artık çetesini kendine göre yeniden düzenleyebilecekti. Yeni çete artık hızlı çöl atlarına binen tamamı kadın savaşçılardan oluşuyordu. Düşmanları hızlarından dolayı onları yakalamakta güçlük çektiği için Zaira’nın çetesi Çöl Ahuları adıyla anılmaya başlandı. Çöl Ahuları söz verdikleri gibi Hakim’i devirip Arwa’yı başa geçirdiler. Daha sonra Arwa’nın çete içindeki savaşçıları çeteden ayrılıp Arwa’nın ordusuna katılmak isteyince çete içinde savaş çıktı ve Zaira, Arwa’yı düşman olarak belledi.

Hakim, Zaira’nın çetesiyle karşılaştığında zırhlı memlük atlılarına güvendiği için savaştan zaferle ayrılacağına emindi. Fakat Zaira’nın atlı okçuları dağılıp Hakim’in atlılarını farklı yönlere çektiler sonra da hep birden Hakim’i ok yağmuruna tuttular. Hakim ağır bir şekilde yaralandı ve ordusu savaşa devam ederken o güneye doğru atını sürerek savaştan kaçtı. Hakim yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu çünkü bu sefer de başka bir haydut lideri Usiatra ile karşılaştı. Usiatra ve çetesi Hakim’i yakalayıp Siri köyüne götürdü ve diğer esirlerin yanına koydu. Bir gece Hakim tam umudunu yitirmişken felek bu sefer onun yüzüne güldü ve Gamara çıkageldi. Gamara adındaki bu kadın maceracı köylüleri ve Hakim’i kurtardı. Hakim, Gamara’nın bu iyiliğine karşılık gömülü hazinesinden ona altınlar ve değerli mücevherler verdi. Gamara fakir ve göçebe bir kabileden gelmekteydi ve Hakim sayesinde ilk defa rahata kavuşmuştu. Gamara ve ordusu Hakim’i ve Sarranid halkını çöl haydutlarından korumaya yemin ettiler ve Sultanın Muhafızları olarak anıldılar.

Dört Yol Hanı
Başlangıçta kendini gölde bulacaksın. Kıyıya çık ve hana gir ve Ymira ile konuş. Daha sonra Marnid koşarak senin yanına gelecek ve seninle bir konuşma yapacak. En sonunda Ymira senden çay almanı isteyecek ve kendini haritada bulacaksın. Biraz zaman geçtikten sonra Borcha senin yanına gelecek ve çalınan eşyalarını bulup odandaki sandığa koyduğunu söyleyecek. Dört Yol Hanı’nda onda gittiğinde sandık, yatak ve not defteri göreceksin. Sandıkta eşyalarını saklayabilirsin. Yatakta uyuyarak rüya görevlerini yapabilirsin. (12 saatte bir uyuma hakkın var.) Masanın üzerindeki not defterini okursan modla ilgili rehber bölümüne ulaşabilirsin.

Asugan Tüneli
Asugan Tüneli'ne girince ustabaşı seni büyük talim alanındaki Artimenner'a gönderecek. Artimenner senden kaybolan mühendisi bulmanı ve ondan sonra da tünel inşaatını bitirmeni isteyecek. Dugan köyü yaşlısı ile kaybolan mühendis hakkında konuştuğunda seni köyün yakınlarndaki Avlanma Alanı’na gönderecek. Alana girdiğinde tam karşında kalan dağın aşağısında mühendisin cesedini ve kitabını bulacaksın. Onları bulman görevi tamamlamana yetiyor. İkisini de F tuşuna basarak yanına alabilirsin. Cesedi köy yaşlısına teslim edersen onur kazanırsın. Kitabı da okursan mühendislik yeteneğin artar ve tünel inşaatını daha çabuk bitirirsin. Dağın tepesindeki geyiği avlarsan deri ve et sahibi olabilirsin. Alanda bulunan 4 adet bozkır haydudunu öldürüp tecrübe kazanabilirsin. Kaybolan mühendisi de bulduğuna göre inşaata başlayabilirsin. İnşaat tamamlanınca uyarı penceresi çıkacak. Artık tünelden geçip Geroya Hanı'na gidebilirsin. Tünelden geçiş ücreti 500 dinardır. Eğer Asugan Kalesi lordu olursan geçiş ücreti ödemezsin ve geçişlerden kazanılan hasılat sana kalır.

Geroya Hanı
Geroya'ya gittiğinizde çaycı size çay satmak istemeyecek. Çeşmenin yanındaki binaya girip Leydi Asalit'ten yardım istemeniz gerekiyor. Asalit onu Jelkala'ya götürmeniz karşılığında yardım edebileceğini söylüyor. Asalit abisi Rezalit’i izin konusunda ikna edebilmek için senden Kılıç Ustası olmanı isteyecek. Kılıç Ustası’nın verdiği tüm görevleri bitirdikten sonra tekrar Asalit ile konuş. Bu sefer de Rezalit senden şövalye olmanızı isteyecek.

Klunmar Kalesi
Klunmar Kalesi'ne gidip kapıdaki görevliye Harlaus'u sevdiğini belli ettiğinde sana anahtar verecek. Odaya girdiğinde Sir Gunivar'ın verdiği görevleri yapıp şövalye unvanı al. Sir Gunivar’la arandaki ilişki 60 olması bunu için yeterli fakat ilişkini 90 yaparsan sana Harlaus’un Kılıcını hediye edecek. Ayrıca Sadık Şövalyeler ile arandaki ilişki puanı 100 olursa haritadaki gördüğün tüm Sadık Şövalye grupları ile konuşup seni takip etmelerini sağlama şansını kazanacaksın.

Leydi Asalit
Şövalye unvanını aldıktan sonra Leydi Asalit ile tekrar konuşmaya gittiğinde Rezalit bu sefer size izin verecek. Şimdi yapman gereken Asalit'in dediği her şeyi yapmak. Asalit ile beraber Jelkala'ya yaklaştığınızda senden bir top kadife alıp Veluka'daki hana gelmeni isteyecek. Veluka'daki hana gidip onla konuştuğunda Asalit fazla şarap içtiğinden bayılacak. Yerdeyken onla tekrar konuştuğunda durumunun kötü olduğunu anlayıp onu İyindah köyündeki Jeremus'a götüreceksin. (Köye gitmeden önce oyunu kaydetmenizi tavsiye ederim.) Jeremus'a "Ben ve askerlerim yaralıyız, bize yardım eder misin?" diye sor. Daha sonra köyden çıkıp biraz yürüdüğünde Kara Şövalyeler'in sizi kaçıracak. Seni köle olarak Ramun'a satacaklar.

Gemi
Kendini bir gemide kürek çekerken bulacaksın. Merdivenlere doğru hareket ettiğinde muhafızlar ve köleler arasında kavga çıkacak. Yere düşen bıçak veya baltaları alıp muhafızları etkisiz hale getirebilirsin. İki muhafızın da işi bittiğinde anahtarları alıp güverteye çık. Hemen karşında duran sandıktaki eşyaları al. Güvertedeki muhafızların hepsinin işi bittiğinde kaçacaksın ama seni tekrar yakalayacaklar ve denize atacaklar. (Kürek çekerken isyan ettiğinde ilk darbede yere yığılsaydın da denize atacaklardı.)

Issız Ada
Bir ıssız adaya çıkacaksın. Adada yaşayan tek kişi olan Ramiryu'nun ne demek istediğini anlayıp onun dediklerini yapmalısın. Kulübenin içindeki günlüğü okuman ve yan taraftaki sandıktan kısa mızrak alman gerekecek. Bunları yaptığında Ramiryu'yu anlaman kolaylaşacak. Ramiryu için bir balık yakalaman ve ateşi yakman gerekecek. Ramiryu'nun tüm dediklerini yapınca bu adadan güneye doğru gideceksin.

Siri Çölü
Bir çöle çıkacaksın. Çölde Usiatra'nın adamlarından köylüleri kurtarman gerekecek. Tüm haydutların işi bittiğinde anahtarı alıp köylüleri ve gezgini kurtaracaksın. Gezgin ile konuşup doğuya doğru gideceksin ama seni yakalayıp Balyon'a götürecekler. (Haydutlar seni yenmiş olsaydı da Balyon'a gidecektin.)

Balyon
Kendini arenada bulacaksın. Sandıktaki eşyaları alıp Konrad ile konuş. Dövüşü kazanırsan oradan kurtulup Lokti'ye gideceksin.

Lokti
Argo Sendnar ile konuş. 1000 dinar karşılığında seni Kalradya'ya götürmeyi kabul edecek. Lokti'de çalışıp para kazanman lazım. Çalıştığında yorulacaksın ama biraz bekleyince canın tekrar dolacak. Tezgah açmadan önce satacağın 3 şeyi iyi belirlemelisin ve envanterin dolu olmalı. Farklı 3 ürün seçebildiğin gibi aynı 3 ürünü de seçebilirsin. Tezgahına sadece 8 müşteri gelecek. Eğer ticaret becerin iyiyse ilk söylediğin yüksek fiyattan almayı kabul edecekler. Bir şekilde 1000 dinar topladığında Argo ile tekrar konuş ve Kalradya'ya git.

Kızını Kurtar
Praven'deki hana gece vakti baskın düzenleyip kızını kurtarmalısın. Daha sonra kızınla konuştuğunda sana Ölüm Tepesi'nden bahsedecek.

Ölüm Tepesi
Burada 9 kara şövalye bulunmakta. 8 tanesi dışarıda seni bekliyor olacak. Onları yenip içeri girdiğinde Lord Talve adındaki kara şövalyeyi göreceksin. Talve sana "Elimden sadece bir kişi kaçarak kurtulabildi. O da zırhında aslan resmi olan bir şövalyeydi." diyecek. Bu kişi Sir Gunviar. Klunmar Kalesi'ne gidip onunla konuşmalısın. Eğer Lord Talve ile dövüşmeyi seçersen mutlak suretle öleceksin ve oyunu kaydedip çıkarak Lord Talve ile yaptığın konuşmayı en baştan yapman gerekecek. Merdivenin altındaki sandıktan eşyalarını geri almayı unutma.

Glunmar Savaşı
Sir Gunivar ile konuştuğunda sana Lord Talve’nin aslında senin oğlun olduğu gerçeğini söyleyecek. Oğlunu kurtarabilmek için onun kafasına bir çekiçle vurman gerektiğini ve bunu için de Rebaçe köyüne gidip demirciyi bulup ondan savaş çekici alman gerektiğini söyleyecek. Demirci’yi bulup konuştuğunda seni Bileyci’ye gönderecek o da seni Marangoz’a gönderecek. Marangozun yaptığı pervaneli araba ile uçarak Narra şehrine düşeceksiniz. Narra’dan çıktıktan sonra Glunmar köyüne gidip haydutlarla yapılacak savaşta köylülere liderlik etmen gerekecek. Savaşı kazanırsan Usta İşi Savaş Çekici’ni de kazanmış olacaksın.

Oğlunu Kurtar
Savaş çekici ile oğlunu yani Lord Talve'yi bayıltman gerekiyor. Ayıldığında hafızası geri gelecek ve seni hatırlayacak. Ona Asalit'in yerini sor. Senden 100 kişilik bir ordu kurmanı isteyecek.

Asalit'i Kurtar
100 kişilik bir ordu kurduktan sonra oğlunla konuşup Leydi Asalit'in yerini öğren ve onu 100 kişilik Kara Şövalye grubundan kurtar. Daha sonra 10000 dinar ile birlikte Rezalit'in yanına git ve onla konuş. Asalit sana çay alabileceğini söyleyecek.

Kaçak Çay
Eğer Asugan Kalesi'nin lordu sen değilsen çayın sınırdan geçirilmesine izin verilmiyor. Çaycıdan çay al, baharatçıdan baharat al, gece olunca tünelden geç ve çayı Ymira’ya ver.

Para Kazanma Rehberi
-Glunmar ve Lokti'deki madenden demir ya da altın bulmak.
-Buvran ve Lokti'deki kuru ağaçları keserek elde ettiğiniz odunları satmak.
-Emer ve Lokti'deki tarlada çalışarak tahıl elde etmek.
-Dört Yol Hanı, Serindiar ve Lokti'de balık tutmak.
-Zendar Vadisi'nde köprünün altındaki ve Dorak Kalesi'nin arkasındaki altın dolu sandıkları bulmak.
-Rivaçeg hanında bulunan Alayen'e Ymira'nın; Kulum köyünde bulunan Matheld'e ise Nizar'ın yerini ispiyonlamak. (+5000 dinar, -5 onur)
-Asugan Kalesi'ni ele geçirip tünelden gelir elde etmek.
-Deshavi'nin görevlerini yaparak Kelleci Reisi olmak ve köle ticareti yapmak.
-Marnid'in görevlerini yaparak Kervan Başı olmak ve ticaret becerisini geliştirmek.

Onur Kazanma Rehberi
-Rivaçeg hanında bulunan Alayen'e Ymira'nın; Kulum köyünde bulunan Matheld'e ise Nizar'ın yerini söylememek. (+5 onur)
-Kayıp mühendisin naaşını Dugan köy yaşlısına teslim etmek. (+3 onur)
-Glunmara gidip Bunduk'tan "savaşa önderlik et" görevini yapmak. (+3 onur)
-Firentis'i intihardan vazgeçirmek. (+2 onur)

100 Kara Şövalye'yi Yenme Rehberi
-Deve kullanın ve Sultanın Muhafızlarından oluşan bir ordu kurun.
-Bu rehbere sizlerden gelen taktikleri de ekleyebilirim.

Lokti Ticaret Rehberi
-Lokti'ye görev esnasında geldiyseniz demir madeninden 8 demir bulup onları pazarda tezgah açarak satın.
-Lokti'ye daha sonradan tekrar gidecekseniz yanınıza iyi para edecek 8 eşya almayı unutmayın.

Yoldaşları Bulma Rehberi
-Borcha, Marnid, Ymira (Dört Yol Hanı)
-Rolf, Baheshtur (Dorak Kalesi)
-Firentis (Önce Zendar vadisi, sonra İyindah köyü)
-Jeremus (İyindah köyü)
-Deshavi, Klethi (Zendar Vadisi)
-Matheld (Kulum köyü)
-Alayen (Rivaçeg hanı)
-Bunduk, Katrin (Glunmar köyü)
-Nizar (Ergellon yaylası)
-Lezalit, Artimenner (Büyük talim alanı)

Grup Liderlerini Bulma ve Özel Eşyalar Rehberi
Grup liderleriyle aranızdaki ilişki 30, 60 ve 90 olduğunda ödüllendirilirsiniz.
Grupla aranızdaki ilişki 100 olduğunda haritadaki diğer asker grupları isterseniz sizi takip eder.
İyi gruplara katılım şartı +10 onur, 100 nam; kötü gruplara ise -10 onur, 100 namdır.

Grup Adı, Lideri, Özel Eşya
Sadık Şövalyeler, Sir Gunivar (Klunmar Kalesi), Harlaus'un Kılıcı (+1 Güçlü Darbe)
Beyaz Nişancılar, Aethrod (Reyvadin Hanı), Okçu Yüzüğü (+1 Güçlü Germe)
Gri Kergitler, Uruzuge (Ada Kulun Köyü), Sanjar Han'ın Atı (+1 Atlı Okçuluk)
Nordland Savaşçıları, Matheld (Kulum Köyü), Şifalı Bitki (+2 Yara Bakımı)
Balyonlular, Konrad (İbdeles Köyü), Balyon Kahraman Miğferi (+1 Demir Vücut)
Sultanın Muhafızları, Gamara (Tilimsal Köyü), Zehirli Hançer (+1 Güçlü Fırlatma)
Kervan Muhafızları, Marnid (Dört Yol Hanı), Cazibeli Ceket (+2 Ticaret) ve Kalradya Haritası (+3 Yön Bulma)
Kelle Avcıları, Deshavi (Zendar Vadisi), Kelleci Resi Atı (+1 Binicilik)
Kara Şövalyeler, Hegen (Uksal Hanı), Görkemli Kara Zırh (+1 Demir Vücut)
Ayı Avcıları, Alayen (Rivaçeg Hanı), Zehirli Ok (+1 Güçlü Germe)
Kara Kergit Yağmacıları, Kara Noyan (Halmar Hanı), Kara Üzengi (+1 Atlı Okçuluk)
Jumne Korsanlar, Sverre (Verçeg Hanı), Halüsinojen Mantar (+1 Güçlü Darbe)
Braganca Ailesi, Rodrigo de Braganca (Veluka Hanı), Usta İşi Veluka Kundaklı Yayı (+1 Güçlü Germe)
Çöl Ahuları, Zaira (Barriye Hanı), Siri Hurması (+1 Atletizm)
Dorak Haydutlar Konseyi, Baron Rolf (Dorak Kalesi), Dorak Miğferi (+1 Demir Vücut)

Ana Görevler
Geroya'dan çay al (Ymira)
Büyük talim alanına git (Tüneldeki ustabaşı)
Asugan Tüneli inşaatını bitir (Artimenner)
Kayıp mühendisi bul (Dugan Köy Yaşlısı)
Kılıç ustası ol (Leydi Asalit)
Belalı muson haydutlarını yok et (Kılıç Ustası)
Siyahlı kılıç ustasını yen (Kılıç Ustası)
Şövalye ol (Kont rezalit)
Leydi Asalit'i Jelkala'ya götür (Leydi Asalit)
Bir top kadife al Veluka'daki hana git (Leydi Asalit)
Leydi Asalit'i İyindah köyündeki Jeremus'a götür (Leydi Asalit)
Ramiryu'yu anla (Issız Ada)
Haydutlardan anahtarı al (Siri Köyü)
Arenada şampiyon ol (Balyon Arena)
1000 dinar kazan (Argo Sendnar)
Kızını kurtar (Praven Hanı)
Ölüm Tepesi'ne git (Kızın)
Zırhında aslan resmi olan şövalyeyi bul (Ölüm Tepesi)
Usta işi savaş çekici bul (Sir Gunivar)
Glunmar Savaşı'nı kazan (Demirci)
100 kişilik ordu kur (Oğlun)
Leydi Asalit'i kurtar (Elberl Köyü civarı)
Leydi Asalit'i ve 10000 dinarı Kont Rezalit'e teslim et (Rezalit)
Baharat al ve tünele gece vakti git (Geroya çaycısı)

Bir Defa Yapılabilen Yan Görevler
Nizar'ın yerini söyle (Matheld)
Ymira'nın yerini söyle (Alayen)
Firentis'i intihardan vazgeçir (Jeremus)
Şiirleri öğren (Nizar)
Bir akşam Jamiçe köyüne git (Yaroglek - Jamiçe)
Miğferi bul (Muhtar Gazi - Daşbiga)

Sürekli Yapılabilen Yan Görevler
At hırsızlarını avla (Borcha)
X şehrine X adet X götür (Borcha)
Kervanlara refakat et (Marnid)
Kervana X şehrine kadar refakat et (Marnid)
Kelleci reislerinden kurtul (Rolf)
Tüccarın kızını esir al (Rolf)
Humyan liderini esir al (Baheshtur)
Humyanları avla (Baheshtur)
Define avcılarından kitabı al (Firentis)
Kızın fidyesini götür (Firentis)
Haydutları esir al (Deshavi)
Haydutları avla (Deshavi)
Savaşa önderlik et (Bunduk)
Askerleri eğit (Bunduk)
X adet X al (Katrin)
Şifalı karışımı X şehrine götür (Jeremus)
Jeremus'un talebesine kadar refakat et (Jeremus)
Firarileri esir al (Lezalit)
Kanunsuz adamı avla (Klethi)
X tane X esir al (Grup liderleri)
X tane X grubu avla (Grup liderleri)
Çölleri aş ve sevdiğine kavuş (Rüya görevi)
Doktorun yanına git (Rüya görevi)
Köyü barbarlardan kurtar (Rüya görevi)
Borcha'nın midesine düş (Kâbus)
Düelloyu kazan (Rüya görevi)
Cirit oyununu kazan (Rüya görevi)
 
Geri
Üst