• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Diablo 3 Area Damage (Alan Hasarı) Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Area Damage bir aktive olma şansı %20 olan ve düşmanlarınızın kahramanınız tarafından hasar görmesini sağlayan bir mekaniktir.
Area damage aktive olduğunda önceden belirlenmiş bir damage'ı 10 yard lık alan içerisindeki tüm düşmanlara verir.

Area Damage inanılmaz zevkli(ve inanılmaz da kullanışlı) bir deneyime imza atar.

Banned of Gamers: Area Damage'ı PTR'da splash damage'ların içinde tanıttığımızdan beri nasıl çalıştığını anlamaya uğraştım. Diyebilim ki,yaptığım bir kaç test sonrasında Area Damage'ın en iyilerden biri olduğuna emin olduğumu ve bunun oyunda bu güne kadar en küçümsenmiş eklenti olduğunu mutlulukla söyleyebilirim.

- AD başka bir hasar modifiyelerinden örneğin crit chance crit damage veya elemantal damage'lardan etkilenmez.

- AD tetikleyen monster'a hasar vermez, bu da bunu boss fightlarda kullanışsız yapar.

- AD'nin monster'ların HER damage aldığında aktive olma şansı var.

- AD DOT'lar "Damage over time spells" tarafından aktive olabilir.

- AD'nin etkisi yapılan kavgadaki mob sayısı ile orantılı olarak artar.

- AD'nin vereceği hasar tam olarak hesaplanamaz çünkü vereceği hasarın yüzdesinde ufak sapmalar olabilir.

- Tüm AOE AD hasarları toplama bütün olarak eklenir.

- AD tarından oluşan AOE hasarları AD'nin oluşmasına neden olan monster'dan gelir,karakterinizden değil.

- Bilgime göre, AD her hangi bir işleme(matematiksel) tabi değildir. Katsayı işlemlerine sadece skiller tabidir ve AD bir skill olmadığından, hiç bir item effecti daha güçlü bir AD'ye sebeb olmaz.

- AD pet'ler sweeping windler ve item'larn meydana getirdikleri tarafından kullanılamaz (örğenin storm crow)

- AD sever killing ile çalışmıyor gibi görünüyor. (kritikli vuruş)

AD :

Omuzluk 16% (onaylanmış)

Eldiven 15%

Yüzük 16%(onaylanmış)

Kolye 15?

Silahlar %20 max(onaylanmış)

Mojo 14%(onaylanmış)

Onaylanmış olanlar oyun boyunca görülmüş en yüksek değerlerdir ulaşılabilecek max dğerler itemlere göre değişiklik gösterebilmektedir. (Legendarylerde bu değer daha da yüksek olması muhtemel.)

Neden AD güzel ;

- AD'nin neden güzel ve kullanışlı olduğunu öğrenmenizi sağladığı için.

- AD'nin farklı ortamlarda nasıl etkilerinin olduğunu açıkladığı için.

- AD'nin armor slot'u ie kullanılamaz duruma geldiğini gösterdiği için.

Alıntdırı.
 
Geri
Üst